راه شب
راه شب

گامى در جهتِ شادى


یه مشکلی پیش اومده........

سلام....

یه مشکلی پیش اومده اونم اینه که ما میخواییم درس بخونیم ولی این درس با ما ناسازگاری میکنه
هـــی ناز میکنه ، بهم میگه :
بی معرفت برو همونجا که تا الان بودی حالا یاد من افتادی !
هـــی نیگاش میکنم روشُ میکنه اون ور
والا به خدا



نظرات شما عزیزان:

یکی بنده خدا1111111111111
ساعت1:33---5 اسفند 1390
وگر نه خر نیستم! !!!!!! رودم مکنیًًًًًًًًًًً!!!!!
چرا رو پستای قبلیدوباره چیزی منیوسی مش:>>>>>>>>>
اینوگهم خش بود .بد نبود


هیچکس
ساعت12:22---13 بهمن 1390
هیچ شعری دگه تو ذهنم نرسید . ولی این شعر کاملا گمون کنم مفهوم داشته باشه. این تنها شعری که به ذهن من الان مرسه. که مفهومش اینکه نباید اون کارو مکدیدد .و هنوزم دیر نیست و و این گفا. شعر قشنگیه . خانندش هم که مدونید حتما شادمهره. بای واسه همیشه



باید تورو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست





تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست





با این که بی تاب منی بازم منو خط میزنی



باید تورو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی







کی با یه جمله مثل من میتونه ارومت کنه



اون لحظه های اخر از رفتن پشیمونت کنه





دلگیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور



وقتی به من فکر میکنی حس میکنم از راه دور





اخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره



عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره





باید تورو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی



راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی





پیدات کنم حتی اگه پروازمو پرپر کنی



محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی





پیدات کنم حتی اگه پروازمو پرپر کنی



محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی





باید تورو پیدا کنم شاید هنوزم دیر نیست



تو ساده دل کندی ولی تقدیر بی تقصیر نیست





باید تورو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی



راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی
پاسخ:ممنون!ولی من به دلایلی اون پستو گذاشتم وگر نه خر نیستم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,

|
 


به وبلاگ شخصى من خوش آمدید! دیدیم جاده گلی زندگی خیسه خواستیم ما هم ردپا بذاریم...
raheshab2012@gmail.com

 

مريم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه شب و آدرس raheshab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق جالب!!
شب زده
زخم قلم
دوست جون جونی من
یور پاتوق،پاتوق ستاره آسمان
بهترین لحظات را با ما تجربه کنید
هر مدلى كه بخواى،لباس،ارايش...
راه بى پايان
بهترين سايت مشاوره
راه شب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

یه کلام از مادر عروس
یکی از این جملات را انتخاب کن
گاهی....
یه مشکلی پیش اومده........
خیالت راحت....
از دوستم..
سلام!امروز من 3روزمه....
سفری بازنگشتنی......
خداجونم تا فردا صبح!
جدیدترین شعر سهراب
نگاه خداجونمون....
آغوش تو مهربونم....
یار همیشگی من....
اینم واسه تو ...دوست دارم
مخصوص....
تقدیم به بهترین کس زندگیم ....
یکی از گل خشکلای کلاسمون
وقتی دخترا به سربازی میرن!
روز نوشت...
آرزوی بچگی....

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 60489
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 60489
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید